Sundays Inspo: A very red hair day.

Redhead inspiratie! 
______________________________________________________________
Terwijl jij nog waarschijnlijk ligt te slapen na een wilde avond, ben ik al 'vroeg' uit de veren. Het is koopzondag vandaag, wat betekent dat ik moet werken! Vreselijk is dat, want gewoonlijk vier ik mijn zondag het liefst in pyama.

Maargoed, de inspo van deze week gaat over roodharige schoonheden, want gingers zijn prachtig!
Weird fact: Toen ik op zoek ging naar mooie foto's, kwam ik twee keer per ongeluk op een naakt-foto Tumblr. En ook op de Tumblr waar wél leuke foto's op stonden, waren er een aantal picante kiekjes te vinden. Ik dacht dat blondines zo geliefd waren in deze scene, maar nemen de bad red girls het witte doek én de magazines over?
Anyways, leuke plaatjes van (fake) roodharigen. Geniet er maar van, want volgens sommige wetenschappers zijn er in honderd jaar geen échte gingers meer te bekennen.


























Bron: Various Tumblr pages.

We are Dom, Lomp and Famous...
Who the FUCK are you?

7 opmerkingen:

  1. I just love this hair color, it’s so special and awesome and I was thinking I would tray this hair color too; these photos just make me want to do that more! Your have an awesome blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post, ik vind rood haar echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's, zelf heb ik mn haar ook rood geverft haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, zo prachtig! zou ook nog wel rood haar willen, maar durf er niet aan te beginnen :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi! En er bestaan zoveel verschillende tinten :) Ik denk dat ik ooit wel eens een rood kleurtje in m'n haar ga laten zetten

    BeantwoordenVerwijderen