Sunday Inspo: In space we trust!

Deze Sunday's Inspo gaat over het heelal!
_____________________________________________________________________________

K.

Een beetje pech had ik met de video, maar we zijn er nu toch: vandaag begint onze Galaxy Week! De hele week heb ik mijn hoofd gevult met science fiction films en heb ik het hele internet afgespeurd om op 'space' ideeën te komen. Dus dat zit wel goed!
Een flinke dosis space inspiratie is natuurlijk altijd welkom, denk ik zo.

Nerdy space fact #1: Jupiter is niet alleen de grootste planeet (in ons zonnestelsel), hij draait ook nog eens het snelst om zijn as!


























Bron: Various Tumblr-pages.

We are Dom, Lomp & Famous...
Who the FUCK are you?

4 opmerkingen:

  1. Echt super leuk, deze post. Jullie hebben er een follower bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great pictures! x
    justtouchthestars.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie foto´s! (:
    Dankjewel voor je comment, ik volg je terug.
    x

    ps. de ring zag er nu nog wat raar uit maar hij moest nog gebakken worden xd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks!! :) Leuke blog heb je! vooral deze post is erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen