Shoe fetish #1.

K.
Als je een schoenenfestish hebt, heb je het zwaar. Echt waar hoor! Wanneer ik ook maar een glimp opvang van een prachtexemplaar, rust ik niet tot ik hem in mijn kast zie staan. Hoog, laag, studs, bont, vetertjes, fluor, lak...mijn smaak verandert van tijd tot tijd. Vandaag laat ik je twee van mijn favoriete schoenen zien (maar gevolgd door veel, véél meer).

Beiden schoenen heb ik bij ABC Fashion gehaald. Een winkeltje in mijn hometown Eindhoven die al je dromen waar maakt...op het gebied van schoenen dan. En voor een erg aangenaam prijsje, natuurlijk.





De zwarte enkellaarsjes met studs zijn geweldig!
Ik kan ze met bijna alles combineren, zelfs het tuttigste rokje maken deze laarsjes stoer. En daarbij zitten ze heerlijk, omdat het platte schoenen zijn met een erg stevige zool.

Weken keek ik uit naar de zwarte, suede hakken die je hier ook kan zien.
Lekker simpel, zonder te veel poes pas. Het enige wat ik jammer vond, waren de gouden ritsen.
In mijn sieradenkistje (lees: de sieraden die overal verspreid liggen in mijn kamer omdat ik er altijd een puinhoop van maak) vind je maar weinig goud terug, dus kan ik omdat ik een enorme pietleut ben als het om kleur gaat, deze hakken alleen aan wanneer ik die sieraden draag. Van de andere kant: des te meer redenen om nieuwe (gouden) sieraden in te slaan...

-xoxo-

We are dom, lomp and famous...who the fuck are you?

3 opmerkingen: