Who the FUCK are we? Part I.


Dat je onze blognaam met een korreltje zout moet nemen, is hoogstwaarschijnlijk wel duidelijk. En hoewel het nummer van The Opposites een lekkere beat heeft, is de tekst echt vreselijk belabberd, echt slecht gewoon. Als je een dosis vrouwonvriendelijke, drugsvertellende poëzie wil lezen, moet je dat eens opzoeken.
Wij zijn dom, lomp & famous en wij komen jullie vertellen over ons.
K.
Al mijn hele leven woon ik in Eindhoven, de Brabantse lichtstad die mij altijd aan het carnavalsnummer van Guus Meeuwis doet denken. Hoewel ik me in alle delen van Nederland kan vermaken, ben ik immer weer blij als ik terug ben in mijn hometown. De Dutch Design Week, Eindhoven Glow en al die andere experimentele artistieke fratsen die worden uitgehaald: Eindhoven is nauw verbonden aan design en me likes!
Maar goed, daar heb ik het wel een andere keer over.

Ik ben achttien jaar, werk momenteel fulltime in een kleding- en schoenenwinkel. Geen bekende keten zoals H&M of Zara (jammer genoeg!), gewoon een boetiekje dat gerund word door een kleine familie maar wel eentje die geweldige schoenen heeft! De drie maanden dat ik hier werk, heb ik een vreselijke schoenenverslaving opgelopen, die voorlopig nog niet te stoppen is!

In de weinige vrije tijd die ik heb, kan ik uren blogs afstruinen en op lookbook.nu kan ik me ook dagen vermaken. Verder ben ik creatief ingesteld: ik maak muziek (gitaar), sieraden, ik schilder, teken, knip,plak, stempel, scheur en nog een hoop meer.  Vul zelf maar in.
En daarnaast, is schrijven ook natuurlijk een grote hobby van me.

Waar zal ik over gaan schrijven?
Deze quasi fashionblog zal natuurlijk gaan over fashion (goh), beauty en lifestyle, maar dat willen wij wel in een nieuw jasje steken. Toen het idee voor een fashionblog nog in de steigers stond, wist ik al dat ik dit maar met één iemand kon bereiken: A.
We zijn al meer dan vier jaar vriendinnen, wat best knap is als je meer dan 100 kilometer van elkaar vandaan woont. En daarbij, zijn wij enorme tegenpolen van elkaar. Dat zie je aan onze kledingstijl, schrijfstijl, vriendjes, aan bijna alles dus. Het is daarom heel speciaal dat wij ondanks al die verschillen, toch een hechte band hebben. Dom, lomp & famous word geschreven door twee totaal verschillende meiden, allebei met andere visies en andere dromen.
Maar één ding hebben we wél gemeen: wij zijn beiden Dom, Lomp & Famous...
Who the fuck are you?

Ik in mijn eigen wereldje, zoals altijd als ik muziek maak.

1 opmerking: