Who the FUCK are we? Part II.


A.
  Omdat ik een veelzijdig bestaan heb, en compleet inspiratieloos ben heb ik géén idee hoe ik mezelf moet beschrijven. Ik ben A.
Veel mensen zien mij waarschijnlijk als melancholisch, sarcastisch Goth-figuur nummer 476 (lees: één van velen) en dat ben ik ook ongetwijfeld. Voor zover ik weet echter, ben ik een bijzonder vrolijk en vrijwel altijd positief persoon. Mijn haarkleuren varieren tussen lichtblond en paars (alle kleuren van het kleurenspectrum hierbij inbegrepen). Ik heb in totaal – inclusief oorbellen – zeven extra gaten in mijn lijf laten perforeren en nog wat extra inkt op mijn borstkas zitten.

Twintig jaar, woonachtig in dé enige stad van Nederland: Amsterdam. Nee, zo trots ben ik er nu ook weer niet op om daar te wonen, maar het is zeker één van de leukere plekken van de betere plekken in ons kleine koude landje.
  Amsterdam is voor mij één van de plekken waar (nog) alles kan en mag. Het staat (nog steeds) bekend als culturele vrijhaven van kunst, mode, feestjes, seks en drugs.

Mijn leven is inhoudelijk voor deze blog weinig interessant: ik studeer Theologie op HBOniveau, werk in de keuken van een theaterrestaurant op de Wallen van Amsterdam en woon parttime samen met mijn vriend.
 Het beetje vrije tijd wat ik heb, dat is veel interessanter. Als arme sloeber (student) is vrije tijd nu eenmaal het beste wat je kan overkomen. In mijn vrije tijd game ik veel. Iets wat geen toepassing heeft op dit blog. Als in: totaal niet. Daarom zal ik over gaan op mijn tweede ‘vrijetijdsliefde’: uiterlijk. Kleding, make-up en alles wat ermee te maken heeft!
  Ja, ook Goth-figuren houden zich daarmee bezig. Sterker nog: alle Goths die ik ken, zijn de meest ijdele, kledingbewuste mensen die zich binnen mijn kring van contacten bevinden (uitzonderingen daar gelaten).  Hoe dan ook: ik ben gék op kleding en zelfs op mainstream mode. Iedereen die mij ook maar de indruk kan geven dat ze iets aan hun uiterlijk gedaan hebben om er ‘leuk’ uit te zien waardeer ik. Ik kan dan ook uren op kledingsites rondkijken, nieuwe inspiratie opdoen, aparte kleding bekijken enzovoort enzovoort.

En dan?
Ja, een Goth die aan een fashionblog mee doet. En dan? Toen K. met dit idee kwam, was ik er al meteen voor in. Over een tijdsbestek van meer dan vier jaar, hebben we immers redelijk dezelfde ideeën, ondanks onze totaal verschillende levens. Daarbij: ik ook hou van mode, maar op een andere manier. En dat is precies wat ik in dit blog wil geven: een andere kijk op mode en lifestyle. Een kijk die verder gaat dan alleen de H&M (om even wat onduidelijkheden weg te strepen en boze gezichten te vermijden: ik winkel óók bij H&M). 

We are dom, lomp and famous.

When will you escape dramatica?


So, who the FUCK are you?

2 opmerkingen: