Report: Nelly High Heels Event.

K.

Op veel blogs zag je de vorige week een hoop verschijnen over de Nelly High Heels tour, een event dat in verschillende steden in onder andere Noorwegen en Duitsland al heeft plaats gevonden. Vorige week was het dan eindelijk onze beurt. In Amsterdam, Groningen, Utrecht, Rotterdam en Eindhoven werden er in hippe nachtclubs zo'n 60 schoenen tentoon gesteld, natuurlijk afkomstig van de Zweedse webshop Nelly.com. Eigenlijk al reden genoeg om een kijkje te gaan nemen, maar toen ik hoorde dat de eerste 150 meisjes een paar schoenen uit mochten kiezen en de eerste 100 meisjes óók nog met een rijkelijk gevulde goodiebag naar huis gingen, was het duidelijk: ik móést er heen.

Dit paar zag ik al op vele blogs verschijnen: de 'Forget Your BF' pumps. Die konden dan ook op mijn lijstje niet ontbreken!



Eindhoven was het eindpunt van de (Nederlandse) High Heels Tour en dat werd natuurlijk met een knalparty afgesloten. Het was dan ook niet gek dat dit event in de Bermuda werd gehouden: een nachtclub met meerdere verdiepingen, gave DJ's en barmannen die een show maken van het inschenken van je cocktail.

Rond kwart over zeven (het event begon om ELF uur!) zag ik een enorme truck met Zweeds kenteken de straat in rijden en vrijwel meteen zag je een paar meiden richting de club rennen! Ik besloot dus ook een kijkje te nemen en raakte al meteen aan de praat waardoor de kou en mijn dertien centimeter hakken een stuk aangenamer werden. Een medewerker van de Bermuda vond ons zó diehard, dat we van hem aan de champagne mochten. (:

Rond negen uur werd het écht druk! En dat verpestte de gezellige sfeer ook een beetje. Iedereen begon te duwen, trekken en schreeuwen. Iedere keer dat er iemand van Bermuda de grote deur in- of uit ging werd er keihard gekrijsd en werden mensen helemaal plat gedrukt. Een aantal keren was er zelfs ruzie en begonnen mensen elkaar uit te schelden! Het leek wel die slechte Zalando.nl reclame.

Iedereen werd helemaal gek toen de security eindelijk naar buiten kwam om de eerste twintig meisjes (waaronder ik!) naar binnen te begeleiden.

Iets over elf gingen de deuren dan eindelijk open. Ik hoorde bij de eerste twintig en kon in alle rust naar binnen lopen. Ik was nog wel he-le-maal aan het trillen door de kou en ook nog eens door al die spanning en adrenaline van die duwende mensen. Op een gegeven ogenblik stond ik namelijk gewoon bijna volledig 'ingeparkeerd' tussen vier andere meisjes. Ik voelde me echt een pannekoek.
De club was prachtig ingericht en ik kwam daar ook te horen dat ik de hele avond gratis mocht drinken! Je kon kiezen uit een aantal cocktails, wijn en prosecco. Dat was natuurlijk helemaal awesome, naast de schoenen en goodiebag. Voor de schoenen moest je een trap omhoog waar je rustig alle modellen kon bekijken om vervolgens je keuze op te schrijven en in te vullen in een computer.
Daar heb ik trouwens ook Carolien Spoor (GTST hoorde ik?!) gespot, die overigens ook aankondigingen maakte die avond.

De barman liet bij iedere cocktail zien hoe getalenteerd hij was, door met flessen, fruit en shakers te gooien.

Al bij al was het dus een top avond! Gratis schoenen, gratis drank en ik heb echt heel mooi gekleedde meisjes voorbij zien komen. Het enige wat echt heel jammer was, was dat je je goodiebag pas om drie (!) uur mocht ophalen. Ik moest eerder weg en heb mijn kaartje maar aan iemand anders gegeven, omdat ik hem niet wilde weggooien.

Ik en twee andere meisjes waar ik de hele avond gezellig mee gekletst heb!

We are dom, lomp & famous...
Who the FUCK are you?

4 opmerkingen:

  1. die eerste schoen is echt gaaf! :) leuke foto's!
    Ik volg je nu ook :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je daar heen bent geweest!
    Wel vervelend dat het zo druk was, want dat maakt het gelijk wat minder gezellig
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woow, die schoenen!
    Lijken een beetje op die van Sam Edelman, die ik ook geweldig vind :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen