What's in my bag?

K.

Als ik een vrouw op straat zonder tas zie lopen, bedenk ik me altijd maar één ding: Waar de fúck laat zij al haar spullen?
Hoewel ik een paar jaar geleden handig zonder kon en alles 'gewoon' in mijn veel te wijde broekzakken stopte, moet ik er nu niet aan dénken zonder tas de deur uit te gaan. Ik voel me dan altijd zo naakt!
Maar goed, ik beperk het aantal spullen dat ik meedraag niet tot een telefoon en huissleutels, ik neem een heleboel spullen mee. Soms snap ik zelf niet eens waarom het überhaubt in mijn tas zit.


0. Black furry bag van H&M (24,95).
1. Essence 'Stay On' eyeliner.
2. L'Officiel magazine (eigenlijk alleen om het artikel over Tavi Gevinson).
3. Essence Mousse.
4. Maybelline 'The Collosal' mascara.
5. Goedkope namaak Sultana van de Lidl (de naturel variant, gatver!).
6. Skull lipgloss. De review hiervan kun je hier lezen!
7. met een 8 er door heen omdat ik dit pas zag toen ik het artikel al aan het schrijven ben en te lui en onproffesioneel ben om dit te veranderen: Chanel notebook die je vorig jaar gratis met een Chanel minimascara bij de Glamour kon krijgen.
8 (de echte). Funky roze aansteker van AH.
9. OV-Chipkaart.
10. Oplader van mijn HTC in case of emergency.
11. Kruidvat deoderant.
12. Kapotte kam die ik echt moet weggooien.
13. Pall Mall sigaretten.
14. Schattig portemonneetje die ik in Bilthoven in een Lolita winkel heb gekocht voor belachelijk veel geld.

3 opmerkingen:

  1. Super leuk om te zien! Alleen jammer van de sigaretten, hihi :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig om te zien, maar opzich zit er toch niet heeeel veel in? Ik ken mensen en die nemen heel hun kamer mee in een mini tasje (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha jouw tas is echt briljant,
    verder zit er inderdaad niet veel in vind ik!
    Yay voor het Chanel notitieboekje!
    Die vind ik zo handig he!

    BeantwoordenVerwijderen