Today's outfit #1

A.


Omdat ik toch iets moest schrijven dacht ik: waarom niet een kijkje in mijn kledingkast. Tevens is dit een terugkomend onderwerp, in ieder geval van mijn kant. Dus, ik heb mijn vriend van de bank geschopt en een paar foto's laten maken. En als je je afvraagt: waarom is het zo donker? Het is na twaalf uur 's nachts gemaakt. Inmiddels draag ik iets anders, maar ik heb niemand om er een foto van te maken. Tevens is dat de reden dat mijn make-up eruit ziet alsof het er al de hele dag op zit en mijn camera heeft nu eenmaal de kwaliteit van een vissenkom die foto's kan maken!

Gisteren had ik stage. Ik geef Godsdienst aan 'lieve' middelbare scholieren op een middelbare school in Nieuw Vennep en dan kan ik natuurlijk niet komen aanzetten met een  Plateau zolen van 10 centimeter... Maar dan is natuurlijk altijd de grote vraag: hoe blijf ik mezelf, maar tegelijkertijd docent?! Nou, zo dus:



Even voor de duidelijkheid: ik ben van mening dat elk meisje een kokerrokje nodig heeft. Ze zijn stijlvol, sexy en tegelijkertijd chique. Nu pleit ik er sowieso voor dat de mensheid zich eens wat meer chique durft te kleden. Het benadrukt echt een stuk vrouwelijke schoonheid. 





Shirt met col: C&A dacht ik.
Kokerrokje: London Mode
Schoenen: Demonia
Choker: Handmade
Haarstrik: American Apparell

I am Dom, Lomp and Famous. Now tell me something...
Who the fuck are you?


3 opmerkingen: